23 december

Idag är det dan före doppardan och lika stressigt som varje år med alla julklapparna och all handling av julmat i sista sekund, att folk aldrig lär sig, men är väll det som hör till med tycker många, stressen som blir och springa runt på stan som yra hönor och möta andra yra hönor som är i samma situtation typ hehe;) Fast jag var ju också seg i år med att bli färdig med alla julkapparna så ja ska egentligen inte säga något men som sagt är ju lite mysigt med.

Resten av kvällen kommer nog bara tillbringas hemma med att klä granen, dricka lite glögg och smakprova skinkan någon gång i natt när den blir färdig för vi blir aldrig färdiga tidigare med skinkan här hemma hehe.. Sen blire väll att städa det sista med så att det är riktigt snyggt och prydligt imorn när alla folken kommer, blir riktigt många i år så de ska bli myspys.
Men har faktiskt inte dom där förväntansfulla känslorna som man brukar ha, eller iaf som jag haft tidigare år, kanske beror på att man håller på att växa upp och blir äldre eller så är det bara pågrund av att jag jobbat så mycket på slutet och att jag inte har något vinterlov längre för det är ju faktiskt första året som jag inte har det;) men men så kan de va, ha en bra daa före doppardan iaf då, eller kväll blire ju nu;) hehe 
Pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0