Fullt upp vare här ja;P hehe

Tjenare Tjenare gott folk, har ju tyvärr inte skrivit något på hela veckan och inte heller lagt upp några kort sen i helgas när jag fyllde år men det kommer så fort jag får tid, jag lovar. 
Har verkligen varit fullt upp denna veckan har jobbat från Måndag till Onsdag och på Torsdag åkte jag till Oslo för att söka jobb och även träffa två kompisar som redan bor och jobbar där, så jag åkte tåget hem förut vid 4 ungefär så var hemma runt 6 sen direkt iväg på julbord, blev upphämtad på tågstationen tom. så hann inte ens fixa till mig efter resan, och nu sitter jag här och äntligen har lite tid över för att skriva innan jag ska lägga mig som jag snart ska göra eftersom jag ska upp tidigt imorn och jobbaxD hehe härliit härliit, men sen är det äntligen helg för mig med och lite lugn, älskar i och för sig när det händer saker hela tiden, så man inte bara sitter still på rava åå glooor, men måste ju hinna andas ut någon gång med hehe;)
Men som sagt ska försöka lägga upp bilderna sen jag fyllde år så fort som möjligt eftersom de va en del roliga kort de hanns med att ta, så ska att hinna med de imorn;) nej nu ska jg sova, hade så bra!! Natti Natti
Puuuusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0