God kväll!

Dreeet va trött och sleten jag är, märks att man inte är van att jobba och slita ut sig iaf. Sen så va jag ju faktist ute en sväng igår med, var hos Linnea och drack lite glögg och spela fifa hehe sen så blev de ner till Rajjens och bowla, mycket trevligt, sen hem till Linnea igen på efterfest och då blidde de visst lite mer folk än vare va på förfesten och jag som knappt sovit något under veckan och jobbat somnade självklart hos Linnea i soffan och vaknade efter en timme och då va klockan närmare halv 5 hmmm kanske ska börja tänka på reffrängen och börja knalla hemåt, öhh jaa de gör ja;P..

Och idag har jag och Jocke varit i Årjäng hos hans mormor och morfar där vi blev bjudna på mat och efterrätt, mycket gottit:) nej men nu ska ja lägga upp lite kort sen jag fyllde år med tänkte ja;) sen ska ja sova för börjar jobba 7 imorn, de e härliit de e härliit!!!



Hemma hos mig, Linnea Daniel och Emma :)


Linda, Louise och Hanna, söta små flickor:)






Föölkens:)


Kenny:)


Gött me mat ja, tyckte Emma iaf;)




Haha Hanna e på G ;D


Söööta:)


Hejsan Hoppsan Louise ville va me på bild iaf;)








Men Emma va görru där nere, vi bowlar nu, inte leker bääbiisar xD


Börjar förvränga ansiktena mer och mer här nu tycker ja ;P hehe




Nej nu börjar de barka här :P






Haha jaa va säger man, de har barke helt enkelt;D


Såg fanimej inte så full ut ändå, de e ju helt otroligt, 1-0 till mig xD


hehe göllit! Levi och Emma på Tiki


Har tydligen toge kort på kön ut från Tiki, inte vet ja varför men de va väll roligt, antagligen då iaf ;P









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0