Goo Mööra Goo Mööra

Sitter och lyssnar på Belief med Gavin Degraw inte litte bra låt:), precis åte frukost med, så snart ska ja hoppa in i duschen för ska jobba 1 till typ halv 9, kuuul!! Lär iaf bli stressigt ikväll och jädrigt mycket folk, alla ska väll julhandla mat idag:P blir inte mycket annat av denna dagen än att jobba, inte litte dumm tid att jobba på tycker ja, hinner ju inte göra nått innan man börjar och heller inget när man slutat men men blir CASH iaf!!;)

Igår var vi i Charlottenberg med, jag mamma och mormor, jag shoppade upp alla min födelsedagspengar, fick två par skor, ett par thights och en tjock gossig tröja:) sen köpte jag iaf färdigt julklapparna till syrran så har BARA kvar till mamma, pappa och Jocke, blir te å springe som en stölle runt på stan på Onsdag iaf hehe härliit!!
Nej nu ska ja hoppa in i duschen, see yah!!;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0