Hejsan fölkens xD

Hejsan sitter nu hos Louise, precis kommit hit. Hon städar för fullt, tydligen väldigt väldigt socialtxD och jag sitter här och bara flummar, e på max bus och flumm humör hihi...

Har jobbat idag med, duktii väll!!:D Vet inte vare blir resten av kvällen, antingen blire Challa på nattöppet eller så ska ja träffa Linda och Hanna som precis anlänt från Norge, bööög Louise ska ju på kalas hon så hoo kan pille sig i rava HAHA!! fan va moget skrevet detta inlägge blev, men blir så iblann när man e på buus humör å inte orkar va allvarlig xD 
Kan ju länka till den otroliit fina filmen Louise har gjort om mig med, så får ni nått att skratta åt;D haha

Nej nu ska ja dra mig för ja å Liisen ska äta kaffe:D tack för mig så länge
Pusss♥

Gå in på denna länk och få ett gött skratt!
http://www.tackfilm.se/?id=1259801417390RA44


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0