Juldagen:)

Juldagen idag och party party väntas, måste bara fixa något att dricka med för så smart var ju aldrig jag liksom så jag tänkt på de tidigare men men brukar alltid fixa sig på något sätt i slut ändan ändå;)

Var uppe klockan 10 imorse med för varje år på juldagen så är vi iväg och äter frukost, eller brunch kanske man kallar de ingen aning vi åt mat iaf, och det är alltid hos mormor och morfar klockan 11 på juldagen och typ hela släkten är där, tradition tradition men de är ju trevligt:)
Nej men nu ska jag rensa min kamera så fler bilder kan tas ikväll, för de blir säkert en hel del;D hehe..

Ha de så kul ikväll alla, för antar ju att dom flesta ska ut idag eftersom det är juldan;) pussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0