Mycket trevlig och mysig julafton

Jaa, då va denna julafton redan slut för i år då, men ska inte låta negativ för fick så mycket fint så, fick allt jag önska mig tror ja så ja ska inte klaga:) har varit en väldigt mysig och trevlig dag iaf, synd den går så fort bara, men jultomten hann iaf förbi på snabbt besök så de va ju ännu trevligare förutom att denna masken han hade på sig inte var den finaste precis men men var en tomte iaf;) Just nu står iaf Michael Jackssons skiva på högsta volym i mitt rum för lillsyrran fick de där samlings albumet, kan ju ta och berätta lite vad jag fick då när jag ändå är i gång;)

fick tre par vantar(så nu slipper ja verkligen frysa om händerna;P), sen fick jag mysiga sockor, en ny plattång(mycket behövligt), den nya Christina Aguilera parfymen, presentkort och pengar, kläder, morgonrock (svart mysig :D), smycken, va väll lite mer små plock och sådant men har fått en liten inblick i vad jag fick iaf;)

Ha en fortsatt trevlig kväll/natt, pussspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0