Torsdag

Idag är det Torsda då och sov rätt så länge, tämmligen trött märkte vi!:P Sen ringde mamma vid 1 ungefär och fråga om vi skulle dra ner på stan och fika så det gjorde vi, sen gick vi runt och kikade i ALLA affärer i hela Arvika som tog en kvart eller nått hahaxD positiva klubben här idag, eller inte:P.. nej men kikade lite på saker jag önskar mig och så eftersom jag fyller år på Lörda, hoppas allt blir som planerat bara.

Nu sitter jag och försöker dryga ut tiden tills maten är färdi, blir lite svårt de när man är så hungrig bara men;P Sen efter maten blire träning med Emma och efter träningen ska vi dra till Cissi och se på film och färga håret och dola. Det är nog allt som händer idag kan ja tro.
Take care fölkens!! ♦


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0