:)

Sitter här hos min going och lyssnar på när han spelar gitarr och sjunger, riktigt duktig är han, blir lika rörd varje gång!

Idag har jag inte gjort allt för mycket, känns numera som måndagar är söndagar ungefär för det händer nästan mindre på en måndag än vare gör på en söndag:P Har iaf varit och hört mig för om extra jobb så nåt nyttigt har jag iaf gjort idag, inte dåligt de.. Varit mesta dels trött idag eftersom vädret är gråare än jaaa jag vet inte vad, det är tämmligen frustrerande ibland men men man får stå ut någon gång kommer väll solen och värmen tillbaka:) Imorn händer det iaf lite mer för imorn ska Jag, Jocke, min lillasyster och hennes två kompisar dra till Gustavsvik, får väll offra sig lite och ställa upp när barna har lov och de va ju inte igår man va där så det ska bli spännande, får man baska av sig lite med hihi;) 
Ha en trevlig kväll ni som läser:)

Tjaaooo!!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0