Gustavsvik:)

Tjo flöjtars fölkens:) sitter nu här och är äntligen hemma efter en hel dag på Gustavsvik, är så j*vla sleten men de vare värt för hade skiit kul:D gött å få baska av sig och eftersom jag var iväg med Jocke, min lillasyster och hennes två kompisar så vare liksom inte sitta still utan då vare basking som gällde hela tiden, men så ska de va de tycker vi om!!:)

Och imorn blire iväg och träna BodyPump med brudarna kl 12 så de e gött, älskar verkligen när det händer saker så man får utsöndra sin energi, hatar att sitta still och bli rastlös, ni vet vad jag menar ni som verkligen känner mig för ni har ju varit med om det några gånger tror ja hehe; ) men men så ärrä!!
Nej nu ska jag faktist dra mig mot sängen, trooot eller ej men är som sagt såååå sleten så det ska bli gött nu, NattiNatti på er:)      <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0