Helgen!!

Tjoohosan!! Eftersom jag har haft någonting att göra hela helgen i stort sett så har jag inte skrivit förrens nu plus att jag även var skiit trött och bakfull igår:P
I lördags var vi iaf ett gäng i Boda Borg (Boda Borg är för den som inte vet, liknande fångarna på fortet) men eftersom Linda och Hanna var nära till klapp så fick vi ingen stämpel, såå duktiga var vi haha men kul hade vi iaf som fan:D.. När vi kommit tillbaka till stan drog vi på fest en sväng till Lisa och sen drog vi på Tiki, och där vare ju som vanligt höhö.. Kvällen slutade väll inte riktigt lika kul kanske men men så ärrä!!...

Igår var jag med min Älskling hela dan och lagade tacos och såg på film och hade de riktigt mysigt:) De va min helg!!

Pussspuss'


Här kommer lite bilder sen helgen, blev bara några på vägen dit sen glömde ja visst bort å ta kort, hoppsan;P













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0