Idol

Tjoo frääs sitter hos jocke pocke i hans lägenhet me Liiisen(louiiseandersson.blogg.se) och tittar på Idol just nu, har flötat oss lite med chips, noblesse och coca cola:) Pissi var här med men hon gick hem för ett litet tag sen, lilla plickan var trött å nervös hon inför imorn hihi;) kommer gå så bra så ska du se!..

Måste ju bara säga när vi ändå tittar på Idol att han Rabhi eller va fan han heter, bögen me ljus röst iaf, han suuuuuger verkligen förstår inte riktigt va som hänt me denna jury för tycker inte dom är något bra alls, får nog rensa öronen tämmligen e ju nästan skämmit baske mig!! Å tydligen så får hela Sverige också rensa sina fucking öron för nu sitter ju Eddie löst igen, e ju Rabhi som inte kan ta en ton för fem öre!!... men men jag kan ju tyvärr inte styra över vem som åker ut eller inte, nu har jag sagt mitt om detta Idol:P

Idag har jag iaf varit riktigt hurtig, var uppe klockan 6 för jag och Emma skulle på spinning sen pumpa vi lite i gymmet, vi åt även frukost på hälsokompaniet, mycket mysigt faktist, betala 40 kr och ät så mycke du vill. Satt där och myste och åt denna frukosten i lite över en timme haha sen så drog vi vidare till solariumet och ville få lite färg och de fick vi tämmligen eftersom vi kletade in oss i nån smörja som man skulle få total bränna av haha gud vilka grejjer. Har inte hänt så mycket mer var hemma hos mig förut jag, Louise, cissi och mamma å pappa och åt thai mat som va så stark så läppera glödde och pappa dröp de svett om hehe;)

tack å hej för ikväll..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0