Kulit, flummit, gottit:)

Igår kväll var jag med Liisen å Pissi och vi flumma så mycket hela tiden att jag tror alla tre fick sexpack, skratta åt allt och lite mer ungefär haha härlig den där känslan när man bara skrattar och flummar hela tiden åt allt;D hihi..
Sen åkte jag med min kära Jocke hem till honom och så satt vi och drack glögg, första för iår dock och de var mycket gott!!:)

Idag gick vi upp lite över 9 och började städa och tvätta kläder eller jaa Jocke gör de, jag diskade iaf;P eftersom hans mamma kommer sen så ville han såklart ha nystädat. Är meningen att jag och Emma ska iväg å träna nu vid 12 med men verkar inte som att de blir något eftersom Emma är nu iväg och tar denna hemska vaccin spruta. Så de spörs å se e ju inte hela världen om vi inte tränar idag heller eftersom vi ska göra de imorn med.

Ikväll blire att äta mat med Jockes mamma och pappa och ha de lite trevligt:)

pussisar på er eller nöe;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0