Oslo

Tjabba Tjena Hallå nu har Bina äntligen varit duktig å sökt massa jobb!
 Jag och Emma var i Oslo igår och sökte massa olika jobb på barnehage, glitter m.m. så de spörs nu om någon hör av sig bara, så sitter nu å bara hoppas på de iaf eftersom jag och Jocke redan har en lägenhet i Norge som bara står tom just nu. Så hela dagen igår gick åt till att åka runt å söka jobb, sen var vi på något ställe vid Karl Johanns Gate och fikade, sen strosade vi bara runt längs Karl Johann och vi var även nere vid Akersbrygge, inte lite mysigt och fint där:). Var även menningen att vi skulle ha sovit över där hos mina släktingar men eftersom vi blev färdiga med allt under en dag så sket vi i de å åkte istället hem:) detta va allt från mig och min jobbsökning i Oslo, tack å hej för mig ;D


Kommentarer
Postat av: Louise

Haha, faan Bina det tar sej i brasan. Nu ökar vi tempot och skriver 2 st inlägg per DAG och inte vecka :P Nästa blondinbella eller kissipissi vettu, bara att skriva xD

2009-10-15 @ 23:11:34
URL: http://louiiseandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0