tjenare tjenare tjenare!!

Ja men då sitter man här hemma helt själv å har baaaap tråkigt för Louise har lämnat mig å åkt på kalas, dumme dig!..
Har iaf varit iväg å tränat lite i gymmet å simmat idag me Louise, sen va vi hemma hos mig å gjorde oss iordning å drog sen ner till Sunday å fikade:) å nu sitter man här å bara väntar på att något ska hända, väntar iaf på att Kicki ska höra av sig för vi ska kanske dra en sväng te sporthallen å glo på innebandy, spännande spännande!! Får väll se när Louise hör av sig sen me å vill bli hämtad från detta otroliiigt roliga kalaset hon skulle på hehe ;P Aja men detta va allt från mig, inte för att ja har nån som läser mina inlägg än men ändå HAHA!! ;D  

puss i ljumsken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0