Då var man tattuerad då;)

Japp i Torsdags tattuerade jag mig, dreeeet va ont de gjorde vid revbenen och höftbenet då:S men ja stog ut me smärtan så ni ska få se resultatet längre ner;)


Har ju blivit dåligt med skrivandet på senaste dar som ni kanske märkt, men har ju lite annat för mig ibland med då än att bara blogga liksom HALLÅ!! ;P hehe nej då men så kan de va ibland, men ni har nog inte missat något större ur mitt otroligt händelserika liv, inte va ja kan komma på iaf så det är nog lugnt xD

Idag har jag iallafall tillbringat hela dagen i Norge med min kära morfar som blev med mig dit bara för att jag skulle en jobb intervju, underbar väll:D
Men som vanligt blev det ju krångel när jag är i farten vägen in till Oslo hamna vi i VÄRLDENS bil kö,vi kom ju självklart liiiiite för sent, typ bara en timme eller haha lett väll:S men ringde iaf efter vägen och berättade hur det låg till jag fick som tur var en ny tid senare under dagen.denna dagen har bara gått till att sitta och vänta ut att klockan skulle bli halv 4jag kunde komma indenna intervjun och sedan åka hem igen, ja jävlar vilken händelserik dag hörrni hehe, aja men vad gör man inte för jobb liksom;D

Här kommer det iallafall bilder på min tatuering, sen blire sova, Natti natt♥




Inte så bra bilder dock kanske men, svårt att ta kort själv men nu ser ni iallafall grejjen;)


Kommentarer
Postat av: Helene

Riktigt snyggt blev d ;) Min tatuering går ju oxå i samma stil, älskar stjärnor ;) Pussa

2010-02-03 @ 08:17:22
URL: http://helenesarnblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0