Nyklippt ;)

Idag var jag riktigt tidigt uppe om man jämför med tidigare dagar under veckan, gick iaf upp vid 9, mycket bra av mig. Klockan 11 var jag iväg och klippte mig, gött!! nu har jag den frisyren jag vill ha igen;) växer ju så förbannat snabbt när jag har börjat klippt upp de så mycke...

Just nu sitter jag och väntar på att Liiisen ska sluta jobba, vilket är om typ 5 min och då ska jag bli med henne hem en sväng när hon ska dole och göra sig iordning för har inget bättre för mig hehe.. Efter det när Liisen äntligen blivit färdig ska vi tillbaka in till stan igen för att hämta upp Mickaela och köpa tåg biljetter tills imorn, då blire partajj i Oslo ja jävlar;D
Ikvällinga kanske det blir modevisning med, var tydligen det på ritz ikväll fick jag reda på förut när ja var inne på KICKS, och sånt är ju allti kul:D

Nej nu måste jag dra mig och göra mig redo när Liisen kommer och ska hämta mig;) hade Niiiice!!


Nyklippt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0