blää bajs

Meeen hur vore de då... Vad gör man då... Åh inte litte tråkigt for the moment iaf, bläää bajs!!!
Varför händer det nästan aldrig någonting roligt under vintern för, förutom helgerna när man festar gärnet typ...

Sen så blir jag helt stöörd av att jag inte vet hur jag ska göra med Norge eftersom jag inte har någon att bo med plus att det är en bemanningsfirma i Norge och hur fan ska jag hitta där. Vill ju ge det ett försök iaf så blir väll antagligen att jag får ligga på en madrass på golvet hos Hanna och Linda och sen bara vänta och se hur det artar sig haha illa det låter då;)

Sen finns det ju många mer saker som gör mig ännu mer upprörd och förbannad just nu (ni dom närmsta vet va ja syftar på)!!!!

Men det finns faktiskt en grej som får mig på bättre humör just nu och det är..........





Just de, ArvikaFestivalen ;D och när man tänker på festival kommer tankar om sommar upp i huvudet och det får mig verkligen på humör just nu :D



Jag och Liiisen på Festivalen 2007, fy fan vilket röjj ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0