:)

Tjoo Flöjt fölkens idag var jag tämmligen uppe med tuppen, halv 6 ringde klockan och då va jag inte kaxig kan jag säga, fy f*n va tidigt och trött var jag med som bara den eftersom jag somnar så sent jämt när jag ska upp tidigt, eftersom när jag inte jobbar blir det ju att jag sover bort dagen typ och då blir de ju MAX jobbigt att försöka somna tidigt sen;) ajjsing bajjsing... som tur var gick jag bara till 12 idag så ibland har man tur;)

Just nu sitter jag och väntar på drygaste Cissi som aldrig blir färdig så därför fördröjer jag tiden med att sitta och gloo igenom Nelly.com med kaffekoppen i högsta hugg, om inte jag bälljer kaffe idag kommer jag tvär somna så är bäst att hålla sig nära en kaffebryggare idag känner jag haha;).

Dom har iaf väldigt mycket fint på Nelly blir så himla köp sugen när man sitter och tittar där, tror fanimej ja ska beställa nått där ifrån nu när jag får lön;D


Mycket fin outfit I think:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0