Fuuck!!

Fuck vad det är kallt, Fuck vad det är jobbigt:( och Fuck vad jag börjar bli trött!!.. Är mycke gnäll nu men de blir så ibland när de bara blir jobbigt och tråkigt men men...

Vår termometer visar iaf 23 minus, brrr va kallt!! Så har därför inte gjort så mycket idag, inte varit ute iaf kan jag lova, förutom springturen från och till bilen då vill säga;D hehe men de fick banne mig räcka alltså, skulle ju velat varit ute å gått men de går ju fanimej inte. Ska försöka mig iväg å träna imorn iaf, för de behövs efter all julmat och festande hehe;) nej nu ska ja krypa ner under ett varmt och gossigt täcke och iaf försöka sova om inte alla tankar tar över mitt huvud som dom gjort tidigare hela dagen ungefär men ja säger såhär BE STRONG!! Natti Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0