Gamla tider..

Har börjat tittat igenom alla gamla kort ja har på datorn, mycket man saknar och tänker tillbaka på, vissa grejjer vill man ha ogjort men vissa grejer önskade man varade längre och att man tog vara på de mer m.m. men är mycket bus och roligheter man gjort med, och ännu håller vi ihop vi i "Bimboligan" haha;)..


Louise, Hanna, Jag och Emma första riktiga brakfyllan vi hade haha kul att tänka tillbaks på iaf och se så små vi såg ut ;D


Och här har ni mig och Louise som kallades Natt och Dag förr ;) Nu har vi helt bytt hårfärg jag och hon, lite roligt faktist ;) hehe


Hehe så jävla härlig bild :D


Sööööte då :)


Cissi är på topp :D


Detta kortet är inte sen igår iaf hehe åh dret ;D


Glögg kväll hemma hos mig för ca. 4 år sen ;)


Jag och Cissi, rätt gammalt detta med ;P



Nej nu blire stan med Liiisen och fika, sen får vi se vad resten av dagen har att erbjuda:) Pussss


Kommentarer
Postat av: Helene

Va söta ni var då haha ;p

2010-01-20 @ 13:37:51
URL: http://helenesarnblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0