In i dimman...

Japp snart blire de, eller om några timmar iaf;) Ikväll bär de av till Jessica på förfest eftersom hon fyllt 20 och efter de så blire bil och Lasse Stefanz, låter lite rötet känner ja men de e så vi gör här i värmlands skogar e ju faktist bra roliit med;D hehe..

Just nu sitter jag och försöker ladda ner låtar och bränna en skiva men de går inge bra för får inte hem dom låtarna ja vill, grr, blir arg!..
Ingenting funkar för mig ibland, orkar fan inte med mig själv ibland, som förut så skulle jag iväg och hämta Elin för vi skulle ner på stan och grejjer, men när jag väl var färdig att åka så fann jag inte mina bilnycklar och då slog det mig att ja jävlar dom har ju Louise för Linda gav dom till henne igår efter hon lånat min bil så Louise skulle gett mig dom men de glömde ju båda såklart bort men de e härliit de e härliit tänkte ja, så ringde till pappa för att fråga om jag kunde ta hans firmabil och de kunde ja ju, så de va ju bra, nu va jag nästan påväg men då jävlar slog de mig igen att ja har ju fanimej Bankomat korte i bilen, ja men de e pärry tänkte ja hur gör ja nu då.. Men som tur va hade Louise lagt ner pengar här hos mig igår för att ja skulle köpa me alkohol åt henne så då fick ja ringa Louise och fråga om ja kunde låna hennes pengar och de fick ja ju som tur va, då va ja äntligen påväg för hade fixat bil och pengar och eftersom Elin började bli lite små irriterad för ja blev så sen så vare till att skynda sig nu och plocka upp henne, så ja springer ut och ska starta bilen men då vill ju självklart inte bilen starta å fy fan tänkte ja va blire, fick ringa till pappa be han komma hem från stan och sedan åka å hämta Elin ååååå herregud vilka problem... haha blir helt färdig på mig själv ibland alltså, men de löste sig ju så så kass e ja ju inte ändå eftersom ja kan lösa allt på något sätt hehe ;D


nej nu baske mig får de hända något, ska hoppa in i duschen och börja göra mig iordning för kvällen, tagga tagga tagga;D 
 








//R.I.P Bahman Fattah, måste bara ägna några ord åt honom inte för att jag kände honom jätte väl men vill fortfarande ägna några ord åt honom och bry mig för det är förjävligt att en sådan här sak ska inträffa en sådan goo och glad och genom snäll, förstår inte hur denna värld är uppbyggd egentligen, hemska människor finns det för mycke av... gladare goare människa än Bahman var faktist svårt att finna, kommer sakna att inte få se ditt glada ansikte...//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0