Kääära blogg....

Jaa kära blogg då sitter man här på Söndag kväll och är Söndas trött och väntar på en ny händelserik vecka;) hehe nej då men har varit lite dålig på att skriva några dagar nu men har inte orkat eller haft tid, har ju varit fest och så;D nyår m.m... Hade de roligt på nyår iaf, mycke folk och drag, slutade festa alldeles för sent eller tidigt kanske de blir när de e såppas långt in på mööran hehexD ille väll!! Har tagit massa kort med som jag ska lägga upp när ja får tid, orkar inte nu ikväll för de e en del bilder..

Igår var vi också ute Jag, Linda, Louise och Emelie, hade bilfylla i min bil och som vanligt så brukar de hända en del bus när vi är ute i bil, men de e ju allti roligt när de händer saker, här har vi ett exempel iaf ;D 
 
I hoped you enjoyed it hehe, de gjorde iaf jag när ja titta på de förut;D

Nu ska jag dra mig mot tvn, mamma, pappa och syrran har hyrt film som dom redan satt på och jag vill ju med se så nu blire brottom, hade niice!! Pusss



....Miss u:(


Kommentarer
Postat av: Helene

Haha guu va ni e goa då :p Synd man inte bor nämre så man kunde åka till arvika oftare och vara med på era tokigheter ;p

2010-01-03 @ 22:12:27
URL: http://helenesarnblad.blogg.se/
Postat av: Sir Byermoen

Fantastiskt fint klipp.

Spontanitet, go å gla.

Jo man tackar ;)

2010-01-06 @ 13:59:09
URL: http://byermoen.blogg.se/
Postat av: Helene

Jaa ni verkar ha så mkt bus för er haha ;p Men lovar jag ska ta mig en vecka framöver nu så ska vi hitta på massa bus!! Sen får ni gärna komma och hälsa på mig nån helg, kanske vi kan åka upp till Sälen och festa :) Känner ju folk där som vi kan bo hos, e ett riktigt ös där uppe vill jag lova ;) Pussa

2010-01-06 @ 20:27:30
URL: http://helenesarnblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0