Sorry Baby Sweet of Gold

Jaa de ni e de bara två som fattar, säger inge mer jaa, finns inge mer att säga heller för den delen förutom att den rubriken tillägnar jag mig själv!!..

Ibland är det lite jobbigt och svårt men man får inte ta det för hårt, vissa saker är svåra att förstå men man måste ändå vidare gå, eftersom man måste någon gång tänka på sig själv och sitt eget bästa för det är inte något ja gör för de mesta......


Nej nu blire snart sängen för mig känner ja börjar bli tämmligen trött, blev inringd från jobbet idag med inte sådär jätte tidigt men blir fortfarande jobbigt när man inte är me på de utan bara få kasta sig upp ur sängen men de e härliit de e härliit då kommer ja upp någon gång iaf och kommer i klära ;) hehe.. Har inte gjort sådär jätte mycke idag förutom att jobba då, typ 3 timmar bara haha, har varit med Linda och Louise iaf hela kvällen, haft filmkväll hos mig med godis m.m. mys pys:) Nej nu får de faktist bli natta för mig, ska ju orka med morgon dagen med, mycke stå hejj står på kartan;D men innan ja lägger mig måste ja bara lägga upp en låt med Molly Sanden, inte litte bra!! Natti på er..♣   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0