Tjenare Fölkens

Idag började dagen perfekt, blir väckt av mina kära vänner som säger att det är någon Idiot som varit inne på min Facebook som tydligen kunde mitt lösenord vilket inte är särskilt många, och dom/den hade roat sig med att skriva på min logg att "jag är kåt, villig och billig" och även kommenterat på en annan tjejs sida där dom/den skrivit "jävla hora" så de tyckte dom var roligt att roa sig med på en Söndags morgon ca. klockan 6.00 på möööran haha kan ju grönne vilka tragiske fölk de finns här men det är ju bara skrattretande och mest synd om den personen som skrivit för är ju antagligen någonting som ligger bakom ;P..
Har iallafall bytt lösenord nu så det roliga varade visst inte så länge xD

Men men nog snackat om det, idag blir det iaf träning eller typ nu snart ska bara se till att finna något att träna i och sådär sen bär det av till Hälsokompaniet, ska träna som bara f*n ;D sen får vi se vart dagen bär av en...

Hoppas iaf att hon från Norge kan ringa upp någon gång så jag kan få åka till Norge och visa upp mig och sedan börja jobba, har ju fanimej sökt hur mycket som helst nu men det händer ju inget så trööööögt ska de väll inte riktigt va väll ;P aja men det löser sig till slut är ju på G nu så:) 
Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0